Online marketing

 

Ce inseamna online marketing?

Online marketing sau marketing digital este o componenta a marketingului care utilizeaza tehnologii digitale bazate pe internet. Platformele online pun la dispozitia firmelor si oamenilor de afaceri instrumente cu ajutorul carora se pot promova online. Anunturile de pe Facebook, bannerele de pe Google, publicitatea de pe Youtube, citirea unui articol pe un blog sunt doar cateva exemple de digital marketing. Ma ocup de promovare online. Creez si optimizez site-uri web, pagini de social media și pagini de Google my bussines.

De ce este important marketingului digital?

Daca vrei sa iti promovezi afacerea cel mai eficient o poti face folosind tehnologii digitale bazate pe internet. Online marketing te ajuta sa:

online marketing

digital marketing

  1. Ajungi la clienti cand acestea sunt acasa, in concediu sau oriunde. Oamenii navigheaza pe internet cautand solutii la problemele pe care le au. Daca ai buna prezentare online poti fi cel care are cea mai buna solutie pentru problema pe carea vrea s-o rezolve un potential client.
  2. Fii sigur ca mare parte din concurenti tai sunt deja online, au deja profile professionale de social media, website, pagini de Google my bussines si asa mai departe. Daca te prezinti online mai bine decat concurenta poti sa atragi de partea ta o mare de persone.
  3. Online marketing te ajuta sa concurezi chiar si cu cei mult mai mari decat tine. O buna prezentare online te poate pozitiona in rezultatele de cautare inaintea firmelor mari. In acest mod poti fi perceput ca cel mai bun pe segmental tau de piata.
  4. Folosind eficient mijloacele de promovare online poti gasi clientii ideali. Digital marketing iti pune la dispozitie mijloace prin care te poti adresa si informa persoanele interesate de serviciile si produsele tale.
  5. Digital marketing te ajuta sa monitorizezi publicul tinta si sa vezi care sunt nevoile lor ce cauta si de ce anume au nevoie. In acest fel poti sa adauga continut, sa creezi campanii publicitare eficiente cu buget mic pentru publicul tau tinta.
  6. Cel mai ieftin mod de promovare a serviciilor tale este promovarea online. Costurile unei campanii publicitare online sunt infinit mai mici decat costurile unei campanii publicitare of line. Contacteaza-ma fara obligatii pentru a studia situatia actuala a firmei sau activitatii tale, fii cu un pas inaintea concurentei.

Continuă să citești

În categoria Uncategorized | Comentariile sunt închise pentru Online marketing

4 idei de considerat pentru pozitionare pagini web

Pozitionare pagini web

Pozitionare pagini web sau un website este din ce in ce mai dificil. Daca concurenta pentru serviciile sau produsele pe care le oferi este mare atunci pozitionarea paginii devine extrem de dificila.

pozitionare pagini web

pozitionare pagini web

Continutul de calitate al paginii este fundamental

O pagina web fara continut nu poate fi pozitionata de Google sau alte motoare de cautare. De fapt continutul paginii web trebuie sa raspunda cerintelor utilizatorilor care cauta informatiile de care au nevoie. Un continut care nu rezolva problemle utilizatorilor si nu raspunde intrebarilor lor, este un continut fara valoare. Un continut de acest tip este o cale sigura pentru o pagina web de negasit pe motoarele de cautare. Prezentarea unui produs sau serviciu trebuie sa demonstreze utilizatorilor ca esti un expert in domeniu. Continuă să citești

În categoria Uncategorized | Etichete | Comentariile sunt închise pentru 4 idei de considerat pentru pozitionare pagini web

SEO local, Botosani 2021

Ce este SEO?

SEO este procesul de optimizare a continutului unui site sau a unei pagini web pentru a fi gasit si pozitionat cat mai bine de motoarele de cautare. SEO local este procesul de optimizare a prezentei online pentru a atrage mai multi clienti din cautarile locale. Stiai ca 46% din cautarile Google sunt locale? Stii ca 56% din activitatile locale nici macar nu au revendicat pagina de Google My Bussines?

Ce avantaje are SEO?

Un site poate fi pozitionat folosind anunturile cu plata Google. Diferit de anunturi, SEO te ajuta sa te pozitionezi aproape gratis si sa obtii trafic. Daca esti bine pozitionat poti avea trafic consistent fara cheltuieli mari. SEO local iti da posibilitatea sa gasesti public interesat de serviciul sau produsul pe care il oferi. Acest public sunt viitori clienti pentru produsele sau serviciile pe care le oferi. Oricine are o activitate doreste sa fie cunoscut si usor de gasit. SEO local este o metoda eficienta pentru a te face cunoscut si usor de contactat.

Cum functioneaza local SEO?

local SEO

Sa zicem ca esti in trafic si ai facut pana de cauciuc. Primul lucru pe care il faci este sa pui rezerva. Imediat dupa cauti de pe mobil vulcanizare la Botosani. Daca ai localizarea activata pe telefon Google iti afiseaza cele mai apropiate vulcanizari. In partea de sus a paginii vei vedea harta vulcanizarilor si mai jos primele rezultate sunt paginile de Google My Bussines cu informatiile de care ai nevoie, telefon, program de fuctionare, servicii oferite… Daca esti o persoana exigenta te uiti mai jos in pagina sa vezi daca vulcanizarea pe care ai ales-o are un website pentru mai multe detalii. Trebuie sa stii rezultatele cautarii sunt influentate de pozitia in care te afli.

De ce este important sa fii gasit in cautarile locale?

Peste 60% din utilizatorii de dispositive mobile cauta activitati locale. Nu esti prezent online nu existi. Indiferent de activitatea pe care o desfasori prezenta online este indispensabila. La fel este important SEO local pentru o pozitionare buna in rezultatele Google. Nu ai inca o pagina de Google My Bussines? O poti face in 20 de minute uite aici. Pentru o buna pozitionare a paginii de Google My Bussines este nevoie ca pagina sa fie actualizata sa prezinte informatii corecte si sa prezinte detalii despre serviciile sau produsele pe care le oferi. Continuă să citești

În categoria SEO | Comentariile sunt închise pentru SEO local, Botosani 2021

SEO si marketing, optimizare pagini web

SEO generalitati

SEO si marketing

SEO si marketing

SEO este de fapt o componenta a marketingului. Nu se poate face SEO eficient fara sa intelegem ce cauta vizitatorii, care sunt dorintele si nevoile lor. Algoritmii de cautare sunt cei care stabilesc o corespondenta intre cererea vizitatorilor si oferta site-urilor si paginilor web. Anumite tehnici SEO fac optmizari in codul HTML al site-ului in acest caz modificarile sunt vazute doar de motoarele de cautare.  Sunt si tehnici SEO care pun accent pe continut unic si de valoare care pun la dispozitia utilizatorilor informatiile de care au nevoie.

Optimizare pentru motoarele de cautare

Ce inseamna de fapt SEO? Procesul de favorizare a vizibilitatii website-urilor si paginilor web intr-o lista facuta de motorul de cautare se numeste SEO (include si setul de operatii facute pentru a pozitiona cat mai sus un site sau o pagina web in acea lista). Continuă să citești

În categoria Uncategorized | Etichete , | Comentariile sunt închise pentru SEO si marketing, optimizare pagini web

Stomatologie, stomatologi si marketing digital

Stomatologie, stomatologi si marketing digital

Stomatologie, stomatologi si marketing digital ce au in comun? Stomatologie cabinet de medicina dentara doctor Popescu. Ai muncit mult pentru cabinetul tau de stomatologie

stomatolog si marketing

stomatolog si marketing

acum esti pe picioarele tale. Da, mai ai si un credit la banca pe care speri sa il achiti curand. Esti un bun stomatolog ai un cabinet de stomatologie modern, bine pozitionat semnalat, ai marca ta pare tot in regula. Esti mandru de ceea ce ai realizat. Felicitari! Sigur e tot in regula? Cum stai cu clientii? Ai programari? Care este specialitatea ta? Cum te gasesc clientii? Cum comunici cu clientii? Care sunt clientii tai? Care sunt planurile tale de viitor? Multe intrebari… nu cred ca stii raspunsul la toate. Nici nu e nevoie, tu trebuie sa faci meseria ta dar, cred ca ai nevoie de ajutor. Daca vrei sa faci afacerea sa mearga bine ai nevoie de un plan, de o strategie de marketing. In epoca actuala se pune un accent deosebit pe marketingul digital. Chiar si numitul marketing online este depasit. Vrei sa stii cum sa faci? Iti explic in 700 de cuvinte. Continuă să citești

În categoria Marketing online, realizare website | Etichete | Comentariile sunt închise pentru Stomatologie, stomatologi si marketing digital

Marketing pentru avocati

Marketing pentru avocati

Marketingul pentru avocati are doua categorii distincte: marketingul digital si marketingul ofline. O buna strategie de marketing le imbina pe amandoua. Pentru a structura strategia

marketing pentru avocati

marketing pentru avocati

de marketing un avocat trebuie sa raspunda la trei intrebari fundamentale: cine esti, ce faci care este profilul potentialilor tai clienti? De ce sunt importante intrebarile anterioare? Care sunt ideile principale pentru o strategie de marketing eficienta? Strategia ta de marketing se bazeaza de fapt pe tine si pe potentialii tai clienti. Practic trebuie sa incerci sa vezi putin mai departe de numele tau, de ramura de avocatura pe care te-ai specializat si vrei sa profesezi. Important pentru viitoarea strategie: personalitatea ta, punctele tale forte, clientii tai fideli, planurile tale de viitor. Personalitatea ta influenteaza direct activitatea ta. Care sunt punctele tale tari, excelezi intr-un domeniu dincolo de specializarea generala? Faci ceva special? In ce mod tratezi clientii? Care sunt clientii tai, cand te cauta si pentru ce au nevoie de serviciile tale, cum te gasesc si cum te vor gasi in viitor? Ce planuri de viitor ai? Vei lucra singur sau vrei sa formezi o echipa? Intrebarile acestea sunt importante pentru o strtegie de marketing eficace. Continuă să citești

În categoria Marketing online, realizare website | Etichete | Comentariile sunt închise pentru Marketing pentru avocati

Comunicare

Comunicarea este un capitol important al marketingului. Comunicare- transmitera de informatii sub forma de mesaje, stiri, semne sau gesturi simbolice, texte scrise, intre doi indivizi numiti interlocutori. Iata 5 sfaturi pentru o comunicare eficienta:

  1. Clar; subiect clar si usor de inteles
  2. Concis; mesaj scurt si la obiect
  3. Context; mesaj relevant
  4. Impact; mesaj memorabil
  5. Valoare; da valoare mesajului transmis

Comunicarea trebuie adaptata audientei; un tip de audienta poate sa doreasca mai multa claritate, un alt tip poate sa vrea mai mult context, publicul ocupat doreste sa fii cat mai concis la fel cum sunt cei ce vor sa stie valoarea mesajului pe care il transmiti.

Abilitatea de a comunica

comunicare

comunicare

Astazi este greu sa comunici, multe persone nu au timp, altele au alte ocupatii si nu te urmaresc la fel cum sunt si personae care vor sa-si gaseasca singure informatiile de care au nevoie. Iata patru abilitati care te vor ajuta sa comunici

  1. Evaluare
  2. Mesaj
  3. Document
  4. Predare (furnizare)

Evaluarea publicului ta va ajuta sa gasesti persoane care vor sa asculte mesajul pe care vrei sa-l transmiti. Mesajul tau trebuie sa aiba o scurta introducere, un punct de interes, un exemplu si o concluzie sau doua. Cum urmeaza sa transmiti mesajul? Pentru asta ai nevoie de un document adaptat metodei prin care vrei sa-l transmiti (email, document scris). Peredarea sau furnizarea este modul in care mesajul tau va ajunge la audienta poate fi posta electronica, posta ordinara, prin expunere verbala… Continuă să citești

În categoria Marketing online | Comentariile sunt închise pentru Comunicare

Marketing de continut

Marketingul de continut este strategia de marketing utilizata pentru a atrage, implica si pastra publicul si clientii creand si publicand articole, video sau alt continut media relevant. Internetul evolueaza si se transforma intr-un sistem care premiaza firmele care furnizeaza propriilor clienti continut de inalta calitate. Astazi nu e suficient sa speri ca doar trucurile SEO vor aduce website-ul tau in prima pagina de Google ai nevoie si de continut de valoare.

Cine se ocupa de marketingul pentru continut?

marketing de continut

marketing de continut

Cand vizitezi un website, citesti un articol, o postare pe blog poti fi sigur ca a fost creat de un specialist de marketing pentru continut. Website-urile care pun la dispozitia utilizatorilor continut de calitate pastreaza clientii vechi si atrag altii noi. Pe parcursul procesului de creare de continut acesti autori cauta un argument, gasesc subiecte interesante, creeaza titluri atractive si in final pun la dispozitia publicului articole atragatoare si interesante.

Cum poti crea o strategie de marketing de continut eficienta pentru firma sau activitatea ta?

In epoca social media firmele trebuie sa publice constant continut de valoare. Pentru continut de succes este fundamental sa folosesti o buna strategie de marketing. Fazele unei strategii de marketing sunt: proiectare, creare, promovare.

Obiectivele campaniei de marketing de continut

Inainte de a fixa obiectivele trebuie sa stii ce vrei sa obtii:

  • sa maresti prestigiul marcii
  • sa maresti traficul pe website
  • sa determini publicul sa se inscrie la ceva (de exemplu la newsletter)
  • sa trimiti publicul pe o pagina web

Marketingul de continut trebuie sa corespunda cu obiective comerciale. Cand obiectivele de atins sunt stabilite trebuie sa le imparti in mai multe faze care vor fi de fapt etapele de parcurs pentru a atinge fiecare obiectiv in parte. Stabilirea publicului tinta este importanta; pentru a crea continut interesant trebuie sa stii cui te vei adresa. Acest public are un profil, pot fi directori doctori, avocati, muncitori… Daca ai o pagina social media poti vedea ce doreste publicul tau. Asta te ajuta sa creezi continut in functie de dorintele lor. Daca ai stabilit obiectivele si stii care este publicul de destinatie vei sti cu precizie ce continut trebuie sa creezi ca sa iti atingi obiectivele si sa satisfaci dorintele publicului. Continutul te ajuta sa transformi publicul in clienti fideli.

În categoria Marketing online | Etichete | Comentariile sunt închise pentru Marketing de continut

Marketing comportamental

Marketing comportamental

Cunoscut ca targhet comportamental, marketingul comportamental se bazeaza pe comportamentul precedent al utilizatorilor online. In functie de cautarile precedente se afiseaza doar anunturi care intereseaza.  In timp ce rasfoiesti paginile tale web preferate ochii tai se opresc involuntar pe latura unei pagini web. Ce vezi acolo? Vezi anunturi care au fost acolo tot timpul si care chiar te intereseaza. In functie de cautarile precedente se afiseaza doar anunturi care intereseaza. Internetul pune la dispozitia firmelor informatii despre obiceiurile si dorintele consumatorilor. In acest fel se intelege cum trebuie facuta o campanie de marketing comportamental si cum se poate ajunge la un public interesat de produsele sau serviciile publicizate. Anunturile sunt interesante pentru utilizatori si in acelasi timp tin cont de dorintele si preferintele lor.

Ce este marketingul comportamental?

marketing comportamental

marketing comportamental

Marketingul comportamental proceseaza informatiile online si le utilizeaza pentru a adapta mesajul publicitar fiecarui potential client in parte. In cazul marketingului direct,  acelasi mesaj publicitar este transmis tuturor consumatorilor (normal, foarte multi nici nu sunt interesati).

Targhetingul comportamental utilizeaza analize web, aplicatii informatice si cookie, cronologia de navigare si adresele IP pentru a creea profile de utilizator. Cu aceste informatii serverul de publicitate va pune pe pagina web doar anunturi pertinente care sunt de fapt ceea ce cauta utilizatorul. Exemplu: cei ce au cautat “pensiuni la munte” vor vedea anunturi de oferte de locuri de cazare in pensiuni la munte chiar daca navigheaza pe alte site-uri.

Anunturile de pe YouTube sunt in mare procent rezultatul marketingului comportamental. Comentariile, aprecierile si cautarile utilizatorului sunt luate in consideratie pentru a prezenta anunturi care sunt legate de cautarile precedente.

Cine utilizeaza marketingul comportamental?

Majoritatea firmelor mari care vand online si platformele de social media utilizeaza tehnicile de marketing comportamntal, la fel si firmele platesc pentru a face publicitate prin intermediul lor. Marketingul comportamental nu este utilizat doar pentru a vinde. Firmele pot oferi bunuri si servicii care fac viata consumatorilor mai usoara. Marketingul coportamental este atat de bine pus la punct incat nici macar nu functioneaza pentru un public larg, el este un mod eficient de a gasi clienti tinta pentru produse si servicii.

În categoria Marketing online | Etichete | Comentariile sunt închise pentru Marketing comportamental

Marketing digital si culori

Marketing dgital si culori

Inainte de a studia digital marketing traiam cu impresia ca folosirea culorilor pentru marci, website-uri sau publicitate este o chestiune de gust personal. Un capitol important din marketing-ul online este dedicat psihologiei culorilor. Alegerea culorilor are o importanta deosebita pentru strategiile de marketing. O culoare poate transmite un mesaj, poate creea identitatea unei marci, sau poate invita la actiune. Culorile folosite incorect pot avea un efect dramatic in comunicare. Ce efect ar avea asupra ta un indicator de stop de culoare verde? Ce efect ar avea asupra ta un produs biologic fara culoarea verde pe ambalaj?

Culorile, succesul si expertii in folosirea culorilor

Inainte de a explica semnificatia culorilor sa vedem ce zic expertii...

marketing digital si culori

marketing digital si culori

Marcile de succes si expertii cunosc bine puterea culorilor. Daca vrei sa comunici eficient cu publicul tau tinta trebuie sa folosesti corect culorile. Perceptia culorilor si senzatiile pe care le trezesc in noi depind in mare masura de experientele pe care le-am trait. O culoare nu corespunde unei senzatii universale. Si contextul in care se foloseste o culoare este important. De exemplu nu se poate folosi culoarea maro pentru etichetele detergentilor, nu da o senzatie de curat dar poate fi folosita eficient pentru o marca de ciocolata. Aceasi culoare poate fi buna sau gresita in baza contextului. Cercetatorii spun ca 90% din parerile despre un produs vazut prima data se bazeaza pe culori.

Capacitatea unei marci de a fi diferita

Una din cartile faimoase ale lui Godin Seth care explica cum sa te diferentiezi de concurenta se numeste “Vaca violeta”. Vacile sunt de regula de diferite culori albe, negre, maro sau combinatii de aceste culori una violeta ar iesi imediat in evidenta. Un factor important cand se vorbeste de marca si de recunoasterea ei este acela de a fi diferit de concurenta.

Culori pentru barbati si culori pentru femei

Ai vazut produse cosmetice de culoare maro sau portocalie? In mod sigur nu pentru ca sunt culorile cele mai putin apreciate de femei. Cui te adresezi? Culorile trebuie alese cu grija pentru publicul tinta; masculin sau feminin.

Psihologia culorilor si semnificatia lor

Semnificatia culorilor in marketing si marketing digital

website si culori

website si culori

Rosu– semnifica pasiune dragoste dar si razboi sau pericol, senzatiile la perceptia culorii rosii sunt immediate. Si uite cine foloseste rosu pentru imaginia de marca: Youtube, Coca cola, Vodafon, Canon Netflix si multe altele. Aceste firme transmit prin folosirea culorii un mesaj: forta, vitalitate diferentiere de concurenta…

Albastru– semnifica cinste, calm, incredere, stabilitate. Albastru este mult utilizat de firmele digitale si tehnologice (Facebook, Linkedin, IBM, Samsung, Philips) Albastru este culoarea marii si cerului transmite o senzatie de relax, comoditate.

Galben– semnifica fericire, optimism, uneori plictiseala. Culoarea in sine aminteste de soare transmite energie si vivacitate. Marcile care o folosesc(Shell, Hertz, Pagini galbene) transmit optimism, dinamism.

Orange– semnifica energie, dinamism, prietenie, pozitivism. Mesajul transmis de marcile care o folosesc (Fanta, Hermes Paris) este unul de prospetime si modernism.

Verde– simbolizeaza natura, sanatatea, atentia, echilibru. Marcile care o folosesc sunt prietenele naturii (Land Rover, BP, Acer).

Negru– simbolizeaza eleganta, lux, autoritate, calitate. Utilizata in special de marcile de lux (Zara, Nike, Adidas, Prada). Marcile care o folosesc transmit un mesaj de autoritate si seriozitate.

Multicolor– sunt marci consacrate care folosesc mai multe culori care pun in evidenta marca (Google, E-Bay, Microsoft) Aceste firme vor sa scoata in evidenta faptul ca se adreseaza tuturor, sunt deschise la diversivitate. Sunt marci multietnice si transmit un mesaj etic si profesional.

Culoarea prezentei tale online

Tu ai ales deja culoarea website-ului tau? Suna-ma 0752850711 si gasim impreuna cea mai buna solutie.

În categoria Marketing online | Etichete , | Comentariile sunt închise pentru Marketing digital si culori