Marketing de continut

Marketingul de continut este strategia de marketing utilizata pentru a atrage, implica si pastra publicul si clientii creand si publicand articole, video sau alt continut media relevant. Internetul evolueaza si se transforma intr-un sistem care premiaza firmele care furnizeaza propriilor clienti continut de inalta calitate. Astazi nu e suficient sa speri ca doar trucurile SEO vor aduce website-ul tau in prima pagina de Google ai nevoie si de continut de valoare.

Cine se ocupa de marketingul pentru continut?

marketing de continut

marketing de continut

Cand vizitezi un website, citesti un articol, o postare pe blog poti fi sigur ca a fost creat de un specialist de marketing pentru continut. Website-urile care pun la dispozitia utilizatorilor continut de calitate pastreaza clientii vechi si atrag altii noi. Pe parcursul procesului de creare de continut acesti autori cauta un argument, gasesc subiecte interesante, creeaza titluri atractive si in final pun la dispozitia publicului articole atragatoare si interesante.

Cum poti crea o strategie de marketing de continut eficienta pentru firma sau activitatea ta?

In epoca social media firmele trebuie sa publice constant continut de valoare. Pentru continut de succes este fundamental sa folosesti o buna strategie de marketing. Fazele unei strategii de marketing sunt: proiectare, creare, promovare.

Obiectivele campaniei de marketing de continut

Inainte de a fixa obiectivele trebuie sa stii ce vrei sa obtii:

  • sa maresti prestigiul marcii
  • sa maresti traficul pe website
  • sa determini publicul sa se inscrie la ceva (de exemplu la newsletter)
  • sa trimiti publicul pe o pagina web

Marketingul de continut trebuie sa corespunda cu obiective comerciale. Cand obiectivele de atins sunt stabilite trebuie sa le imparti in mai multe faze care vor fi de fapt etapele de parcurs pentru a atinge fiecare obiectiv in parte. Stabilirea publicului tinta este importanta; pentru a crea continut interesant trebuie sa stii cui te vei adresa. Acest public are un profil, pot fi directori doctori, avocati, muncitori… Daca ai o pagina social media poti vedea ce doreste publicul tau. Asta te ajuta sa creezi continut in functie de dorintele lor. Daca ai stabilit obiectivele si stii care este publicul de destinatie vei sti cu precizie ce continut trebuie sa creezi ca sa iti atingi obiectivele si sa satisfaci dorintele publicului. Continutul te ajuta sa transformi publicul in clienti fideli.

Acest articol a fost publicat în Marketing online și etichetat cu . Salvează legătura permanentă.